User Tag List

Page 2 of 2 FirstFirst 1 2
Results 11 to 20 of 20

Thread: In de marge van het nieuws/algemeen zever topic2697 days old

Established Member
    Junior Member Ayca's Avatar
    Last Online
    @
    26
    Y-DNA
    J2a1b*
    mtDNA
    U4b1
    Religion
    FlyingSpaghettiMonster
    Turkey Azerbaijan Netherlands

Datalimieten... zijn die er nog?
    Kan me nog vaag herinneren dat wij dat bij ons eerste internet abonnement hadden, dit was wel zo'n ~8 jaar geleden, maar al snel werd het onbeperkt.
    Tegenwoordig betalen wij een euro of 50 voor tv (digitaal + hd kanalen), internet (50 Mb) en telefoon.

2. # ADS
    Advertisement bot

Established Member
    Flex your head Bittereinder's Avatar
    Last Online
    @
    29
    Ethnicity
    Flemish
    Religion
    Postmodern nationalism
    Flanders lion European Union

Quote Originally Posted by Ayca View Post
    In theorie zijn ze er nog bij de voornaamste providers, maar tegenwoordig liggen ze wel zo hoog dat je al je best moet doen om ze te overschrijden. Met 150GB per maand kom ik meestal wel toe. Het heeft wel belachelijk lang geduurd om dit punt te bereiken, alsof we in Zimbabwe wonen of zo.

---------- Post added 2012-05-21 at 12:31 ----------

Quote Originally Posted by Atlas View Post
    Fout ligt ook bij de consumenten. Belgen hebben schrik voor kopen via het net of telefoon en zijn nog te trouw aan hun telecom provider, makelaar, bank, energieleverancier, ... Hoewel voor het laatste is er wat verandering gekomen.
    Vlamingen laten zich gewoon veel te gemakkelijk rollen. Zelfs de supermarktprijzen zijn hier hoger dan in Nederland. Goed, in dat geval gaat het tenminste nog naar een gevoelig hogere loonkost en betaal ik voor de werknemers, maar wat je energieleverancier, bank, etc. betreft gaat het zuiver en alleen om geldklopperij. Gelukkig lijkt Electrabel inderdaad ten onder te gaan. Veranderen als je het nog niet gedaan hebt.

Ben je van Antwerpen, trouwens? Ik dacht van Brussel of zo.

Regular Member
    Gaetuli Atlas's Avatar
    Last Online
    @

Quote Originally Posted by Bittereinder View Post
    In theorie zijn ze er nog bij de voornaamste providers, maar tegenwoordig liggen ze wel zo hoog dat je al je best moet doen om ze te overschrijden. Met 150GB per maand kom ik meestal wel toe. Het heeft wel belachelijk lang geduurd om dit punt te bereiken, alsof we in Zimbabwe wonen of zo.
    Telenet heeft abonnementen van 50GB, 100 GB en de "ongelimiteerde". Slechts een minderheid heeft dat laatste.

En dat ongelimiteerd zou ik met een korreltje zout nemen. Ik heb een collega die vrij veel download (waaronder oude series van de jaren '70 ). Persoon in kwestie krijgt regelmatig waarschuwingen van zijn provider dat hij een "veelgebruiker" is en hij "meer download dan iemand met hetzelfde type abonnement", als gevolg krijgt hij toch een limiet opgelegd.

In Nederland lachen ze er ons mee uit. Op websites lees ik dat er hollanders zijn die enkele TB per maand downloaden zonder problemen, en dat voor een belachelijk lage prijs. Niet dat ik persoonlijk zo veel zou downloaden, maar zonder limiet is zonder limiet.

Quote Originally Posted by Bittereinder View Post

Vlamingen laten zich gewoon veel te gemakkelijk rollen. Zelfs de supermarktprijzen zijn hier hoger dan in Nederland. Goed, in dat geval gaat het tenminste nog naar een gevoelig hogere loonkost en betaal ik voor de werknemers, maar wat je energieleverancier, bank, etc. betreft gaat het zuiver en alleen om geldklopperij. Gelukkig lijkt Electrabel inderdaad ten onder te gaan. Veranderen als je het nog niet gedaan hebt.

Ben je van Antwerpen, trouwens? Ik dacht van Brussel of zo.
    Yep, van 't Stad.

---------- Post added 2012-05-21 at 20:06 ----------

Quote Originally Posted by Acquisitorz View Post
    Just to show how retarded this organisation is (CGKR) Center for equal chances and against racism, here is an example of it interfering in things where it has no fucking business.

A famous retired Belgian football player was on vacation somewhere far away, and while he was there he pretended to kick a dark garden worker from behind as show in this picture. It was obviously for fun, and I believe there was no contact between him and the worker.

when he got back to Belgium the "organisation" demanded explanation for his actions.

the organisation demanded explanation for the action of a Belgian citizen why he was abroad.

this is disgusting, really, if I was him I'd have written such an arrogant letter to this CGKR, but I guess he didnt
    JM Pfaff, met alle respect voor zijn keeper's carrière, is toch wel een bikke boertig. De tuinier in zijn gat stampen toont weinig respect. En er was wel degelijk contact.

http://lvb.net/item/4447

Of het raciaal gemotiveerd was, weet ik niet.

Established Member
    Molecular Biologist Acquisitorz's Avatar
    Last Online
    @
    Liberal
    Religion
    Lol
    Flanders lion Israel Russia

raar dat deze "sharia4belgium" manneke zich nog steeds zo uitdagend gedraagt

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/re...nbeek_betogers

hij werd veroordeeld tot een paar jaar cel heb ik gelezen, en toch loopt hij rond zie ik, best jammer.

ik heb ook het gevoel dat de manne en vrouwen van de politie in Brussel zich nog zieliger tegenover de allochtonen gaan opstellen na deze rellen.

Established Member
    Last Online
    @
    29
    Ethnicity
    Flemish
    Religion
    Postmodern nationalism

Molenbeek is echt de zevende cirkel van de hel. Ik ben zelfs verbaasd dat Moureaux nog de moeite doet een samenscholingsverbod af te roepen, normaal hebben zijn lieverdjes vrij spel. Faits divers noemt hij dat dan. Zo is het niet te verwonderen dat er nog geen minimum aan respect bestaat tegenover de autoriteiten. Maar ja, het is schijtstad Brussel, dus ik trek mij het niet al te veel aan.

Ons gerechtssysteem trekt ook op geen hol. Straffen moeten uitgevoerd worden, punt uit. Voorwaardelijk, met uitstel, strafvermindering...net alsof de meeste criminelen daar dankbaar voor gaan zijn. Ik besef dat ik als een stereotypische rechtse zak begin te klinken, maar het gaat echt steeds meer de verkeerde kant op.

7. The Following User Says Thank You to Bittereinder For This Useful Post:

Acquisitorz (2012-06-02)

Established Member
    Last Online
    @
    Liberal
    Religion
    Lol

lol de grootste real life troll van Belgie kan zijn nationaliteit verliezen en worden uitgeleverd aan Marokko

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/po...lboom_Belkacem

ik geloof niet dat het effectief gaat gebeuren, er gaat altijd één of andere linkse idioot zijn die argumenten als "hij zal daar worden gemarteld" zal gebruiken, maar wie weet gebeurt het toch, zou zalig zijn..

Established Member
    Last Online
    @
    29
    Ethnicity
    Flemish
    Religion
    Postmodern nationalism

Zou zalig zijn als het gebeurt.

Van

naar

10. The Following User Says Thank You to Bittereinder For This Useful Post:

Acquisitorz (2012-06-07)

Established Member
    Molecular Biologist Danielion's Avatar
    Last Online
    @
    R-L21
    mtDNA
    K1
    Metaethnos
    Celto-Germanic
    Ethnicity
    Blemish
    Flanders lion Netherlands European Union Belgium

Quote Originally Posted by Ayca View Post
    Kan me nog vaag herinneren dat wij dat bij ons eerste internet abonnement hadden, dit was wel zo'n ~8 jaar geleden, maar al snel werd het onbeperkt.
    Tegenwoordig betalen wij een euro of 50 voor tv (digitaal + hd kanalen), internet (50 Mb) en telefoon.
    In Belgijastan zijn die er nog. Nog niet te lang geleden hadden we nog datalimieten van 12 GB per maand (en YouTube bestond toen al een tijdje). Ik denk dat het tot 2007 zo was. Geen idee precies.

P.S.: Vanaf 24 juni komt er ongelimiteerd internet bij Telenet voor mensen met het Fibernetpakket.
    Last edited by Danielion; 2012-06-07 at 21:34.
    "Political correctness is the (...) revenge of the (...) intolerant, (...) dunce upon all the liveliness in this world. It is no more than the (...) resort of minds (...) that, for them, a revival of Stalinism is preferable to the pain of a glimpse of self-it's the last sigh of the beast that Nietzsche identified as ressentiment."

Established Member
    Last Online
    @
    Liberal
    Religion
    Lol

De advocaten van Fouad Belkacem, de voorman van de extreemrechtse organisatie Sharia4Belgium, gaan in beroep tegen de beslissing van de raadkamer in Antwerpen om de aanhouding van Belkacem met een maand te verlengen. Dat zei Sven Mary woensdag in 'De Ochtend' op Radio 1.
    De nieuwe voorzitter van de raadkamer -de vorige werd gewraakt door de advocaten van Belkacem- ging dinsdag niet in op de taaltechnische procedures die de advocaten van Belkacem, Sven Mary en Walter Damen, hadden aangehaald.

Mary en Damen hadden de raadkamer gevraagd om hun cliënt vrij te laten omdat het aanhoudingsmandaat gebaseerd is op een Franstalig stuk dat niet door een beëdigd vertaler vertaald werd. Volgens de voorzitter van de raadkamer was het filmpje de aanleiding om een verhoor af te nemen en om een onderzoek te openen. De gebruikte vertaling was dus voldoende.

Mary zei in 'De Ochtend' dat hij de beslissing van de raadkamer respecteert, maar hij juridisch niet akkoord is.

De woordvoerder van de moslimbeweging werd aangehouden op basis van een filmpje dat op 1 juni gepost werd op Youtube. Daarin uitte hij zijn ongenoegen over de controle en identificatie van een vrouw in nikab in Sint-Jans-Molenbeek een dag eerder. Hij sprak vol lof over de kopstoot die de vrouw aan een politieagente gaf en riep andere moslims op om hun eer te verdediging en tot gewelddadige actie over te gaan.
    lol, indien hij vrijkomt zal het schandelijk maar typisch Belgisch zijn, please NO.

Established Member
    Last Online
    @
    29
    Ethnicity
    Flemish
    Religion
    Postmodern nationalism

Ik had ook al iets gehoord over procedurefouten. Zou inderdaad heel typisch zijn voor België. Hij moet nu niet de Vlaams-nationalist beginnen uithangen.

Page 2 of 2 FirstFirst 1 2